HET BESTUUR

Een team van professionals voor professionals

Het MEC is een stichting en drijft op de vrijwillige inzet van het bestuur. Dit bestuur bestaat uit vakprofessionals die twee dingen gemeen hebben. In eerste plaats een onuitputtende passie voor het vak en de wil om het vak verder te brengen. De tweede is de absolute wil om van het MEC een nog groter succes te maken en daarmee een veilige plek te creëren voor CMO’s om kennis en ervaring te delen.

bestuurMEC

Joris van Zoelen

Voorzitter

Joris nam in 2009 het MEC over van oprichter Richard van Nieuwenhoven Helbach. Naast het verplichte stichtingsbestuur, heeft hij direct een dagelijks bestuur gevraagd om gezamenlijk vorm te geven aan een waardevolle positie van het MEC. Binnen het bestuur is Joris verantwoordelijk voor de MEC Meetings, Young Marketing Professional en de initiatieven in samenwerking met media en partners.

Dennis Lith

Bestuurslid

Dennis Lith is sinds eind 2011 bestuurslid van het MEC. In de afgelopen jaren heeft hij zich gericht op merkontwikkeling bij diverse organisaties in uiteenlopende branches. Impact vergroten door een sterker merk te worden, dat is zijn missie. Binnen het MEC richt Dennis zich met name op de marketing en communicatie van het MEC, MEC Meetings en contentcreatie.

Marc Lamers

Bestuurslid

Passie voor het verhaal. Dat is wat Marc Lamers, Corporate Director Communications & Marketing bij Wageningen UR, drijft. In zijn visie is een merk een verhaal, een verhaal dat mensen weet te raken. Want alleen dan kan een organisatie mensen in beweging krijgen en een duurzame relatie met haar fans hebben.

Saskia Bossink

Bestuurslid

Saskia werkt bij Bol.com en is sinds 2010 lid van het MEC. Sinds 2014 is ze bestuurslid. Zij heeft een passie voor marketing en zet haar brede online en offline/cross channel ervaring in om merken te ontwikkelen die relevant en waardevol zijn voor klanten en voor bedrijven waarde creëren. Binnen het MEC organiseert zij onder andere MEC Meetings.