ONZE PARTNERS

Samenwerken

Als vereniging zijn wij gebaat bij de ondersteuning van sterke partners. Partners die het MEC helpen door bijvoorbeeld financiële middelen ter beschikking te stellen, maar ook partners die helpen in natura. Het MEC is zeer selectief in het selecteren van partners. Er vind altijd een scherpe afweging plaats tussen de mate van ondersteuning en de inhoudelijke connectie met het vakgebied waarop het MEC zich bevindt. Hieronder een overzicht van onze partners.

Valtech

Internetbureau voor online effect

Of het nu gaat om e-commerce platformen, business websites of mobile apps. Online effect staat bij ons altijd centraal en ontstaat op het snijvlak van overtuigend design, vernuftige marketing en state of the art technologie.Wij geloven in goed luisteren en proactief participeren in online conversaties. We denken, coachen en creëren relevante content. We zetten social in zodat gesprekken een structurele bijdrage aan uw business doelen kunnen leveren. Online marketing draait om het behalen van concrete targets op het gebied van leadgeneratie, sales, branding en engagement. We geloven in de kracht van geïntegreerde online marketing met de inzet van search, social en e-mail.

Tijdschrift voor Marketing

Inspiratie voor marketingprofessionals

Tijdschrift voor Marketing is onderdeel van Adfogroep en is binnen Nederland de informatie- en inspiratiebron voor de echte marketingprofessional. Dit vakblad houdt u op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. Veel achtergrond informatie, interessante artikelen en analyses van trends. Aandacht voor business to customer en business to business marketing, retail, strategiën, innovatie, mediaplanning en marktonderzoek. Het magazine verschijnt elf keer per jaar. Daarnaast biedt het met marketingonline.nl een groot digitaal platform.

MailPlus

De prettigste software voor professionele e-mail marketing

MailPlus en Blinker zijn zusterorganisaties die al 10 jaar samen sterk zijn in de wereld van de e-mail marketing. MailPlus is een e-mail marketing service provider met de meeste klanten in de Benelux. Wij leveren e-mail marketing software onder dezelfde naam: MailPlus. De software wordt in eigen beheer onder het mom van ‘one size fits none’ ontwikkeld. Zo heeft MailPlus specifieke oplossingen voor marketeers, webwinkeliers en franchiseformules die door Blinker en 130 andere partners in de markt worden gezet.

Schaal X

Realiseren van een waardevolle verbinding tussen organisatie en professional

SchaalX is dé specialist in bemiddeling van hoger opgeleid personeel in marketing-, communicatie-, sales- en digitale functies. Voor zowel vaste banen als interim opdrachten. Van medior- tot executive niveau, vanaf drie jaar werkervaring.

Wij staan voor het realiseren van een waardevolle verbinding tussen kandidaat en opdrachtgever, in de overtuiging dat beide hierdoor succesvoller zijn. Waar de markt veralgemeniseert en zoekt naar sneller, goedkoper en generieker, kiezen wij voor verdieping en specialisatie. Voor het maken van echt contact. Voor het bijdragen aan persoonlijk en zakelijk succes, door professionals en organisaties te verbinden op meer dan alleen maar functionele aspecten.

MarketingTribune

Meer over marketing

MarketingTribune is een vakblad voor de marketingprofessional. De primaire doelgroep bestaat uit beslissers in marketing zoals marketingdirecteuren en – managers, productmanagers en directieleden met marketing in hun portefeuille. Daarnaast is MarketingTribune interessant voor beïnvloeders in marketing zoals consultants en adviseurs. Met nieuws, achtergronden, praktijkcases, research en persoonlijke blogs presenteert en duidt MarketingTribune in een tweewekelijks magazine het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.

Synergie

Van organisaties merken maken

Als strategisch adviesbureau voor ‘corporate brand strategy’ helpen wij organisaties met het verhogen van hun impact en merkwaardigheid. Daarvoor ontdekken en activeren we het meest krachtige onderscheidende vermogen waarover elke organisatie al beschikt: de identiteit en drijfveren. Het hervinden, verankeren en vertalen hiervan is ons vak. Daarmee helpen we opdrachtgevers vanuit eigen uniciteit conventies doorbreken en groeien.

Beeckestijn

Opleidingsinstituut voor online marketing, communicatie & sales en klantgericht ondernemen

Beeckestijn Business School is hét opleidingsinstituut voor online marketing, communicatie & sales en klantgericht ondernemen en combineert strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen op verschillende niveaus. Naast het geven van opleidingen op post-HBO en postdoctoraal niveau, biedt Beeckestijn Business School ook korte opleidingen die verdieping bieden binnen een vakgebied, branchespecifieke masterclasses en op maat gemaakte in-company trajecten.

Doel van Beeckestijn is het ontwikkelen en aanbieden van kortdurende hoogwaardige opleidingen waarbij de opgedane kennis direct in de praktijk kan worden ingezet. We bieden diverse opleidingen aan voor de vakgebieden online marketing, social media, sales en klantgerichtheid, in verschillende soorten en op verschillende niveau’s. Ons opleidingsaanbod wordt continu uitgebreid en ge-updated.

OOK SAMENWERKEN MET HET MEC?

Het MEC is een stichting zonder winstoogmerk dat erop gericht is om marketingdirecteuren samen te brengen en kennis te delen en te ontwikkelen. Wij staan altijd open voor partnerships om deze doelstelling te realiseren,