VAKNIEUWS

RSS RSS MarketingTribune

  • Remco Barbier (NN Group) over sponsoring North Sea Jazz: 'Na sport en kunst kiezen we nu voor muziek' 23 november 2017
    NN Group heeft zich voor drie jaar verbonden aan North Sea Jazz. Vanaf de komende editie is NN titelsponsor van dit grote muziekfestival in Rotterdam. 'Na sport en kunst storten we ons nu ook wereldwijd op muziek.'
  • Frank Woestenburg volgt Jaap Stalenburg op bij TVM 22 november 2017
    Telegraaf-journalist Frank Woestenburg is per 1 januari de nieuwe manager Corporate Communicatie bij TVM Verzekeringen. Hij volgt Jaap Stalenburg op, die kiest voor een terugkeer naar de media.
  • Amsterdam wint rechtszaak JA/JA-sticker van folderaars 22 november 2017
    De JA/JA-sticker is bijna een feit in Amsterdam. De gemeente heeft de rechtszaak gewonnen die de folderbranche had aangespannen tegen het besluit van de gemeenteraad. Wie in de hoofdstad nog reclamefolders wil ontvangen moet per 1 januari een JA/JA-sticker op de brievenbus plakken. De belangenorganisaties MailDB en KVGO gaan vermoedelijk in hoger beroep. 'Grafische bedrijven […]
  • Eelco Sintnicolaas ambassadeur van Athleteshop 22 november 2017
    Eelco Sintnicolaas wordt ambassadeur van Athleteshop. De meerkamper, voormalig Europees indoorkampioen en Nederlands recordhouder, gaat trainingsproducten van Athleteshop gebruiken.
  • Ausnutria Hyproca kiest Goud Uberconnected voor internationale merkcampagne Kabrita 22 november 2017
    Goud Uberconnected is na een bureau-oriëntatie gekozen om de internationale merkcampagne van Kabrita te ontwikkelen, inclusief doorvertaling naar onder andere de winkelvloer, offline media, digital en social. De nieuwe merkcampagne van fabrikant Ausnutria Hyproca wordt ontwikkeld voor een global roll-out met bestaande en nieuwe partners in onder meer Zuidoost-Azië, het Midden-Oosten, Europa en de VS.
  • 5 beroemde voorbeelden van geurmarketing in food en retail 22 november 2017
    Geurmarketing is een stuk populairder je denkt. Overal ter wereld zijn er vele voorbeelden van bedrijven die hier op een succesvolle manier gebruik van maken. Martijn Hendrikx, marketing manager bij ScentAir Benelux, heeft zijn favoriete vijf voorbeelden op een rij gezet. Ruik jij ze al?
  • SAN opent aanmelding voor New Kids on the Block 22 november 2017
    De New Kids on the Block komen er weer aan. SAN, B&BA en Fonk maken in januari een selectie van circa dertig jonge bureaus (digital, marketing, reclame, media, design, pr enzovoort) die het afgelopen jaar met kop en schouders boven de andere initiatieven uitstaken. Bureaus kunnen zich aanmelden tot 16 januari.
  • Wayne Parker Kent breidt personeel WPK/The Agency uit 22 november 2017
    Het Amsterdamse mediabedrijf Wayne Parker Kent breidt haar contentmarketingbureau WPK/The Agency uit van vier naar vijftien mensen. Daan Zoetmulder gaat het bureau leiden. De nieuwe creatieve directie wordt gevormd door Mark Schoones en Bart Visser.
  • TMG mikt op sterke merken en schrapt 150 banen 22 november 2017
    Bij Telegraaf Media Groep verdwijnen de komende jaren 150 banen. Het concern, in juni overgenomen door de Belgische uitgever Mediahuis, gaat reorganiseren. De nieuwe eigenaar wil een focus op 'sterke merken', betere service en een opgestrakte organisatie. Het banenverlies is een gevolg van een nauwere samenwerking tussen Mediahuis en TMG. Ook speelt de verkoop mee […]
  • Artbox presenteert tweede editie HowWow 22 november 2017
    Op 30 november brengt bureau Artbox de internationale creatieve scene bij elkaar tijdens het 'HowWow' evenement in het NewWerktheater, editie twee. 'Het evenement is volledig toegewijd aan de ambachtelijke kunde van werelds meest talentvolle creatieven', vertelt initiator Martijn Thijssen. HowWow dient als platform om kennis te delen, te laten inspireren en creatieven en hun opdrachtgevers […]

RSS RSS Tijdschrift voor Marketing