VAKNIEUWS

RSS RSS MarketingTribune

  • Eunice Koekkoek: 'McDonald's is always open for good times' 15 januari 2018
    Eindelijk, het Branded Content Event staat weer voor de deur. Op donderdag 1 februari weten naar verwachting 600 marketeers de DeFabrique in Maarssen te vinden voor een dag vol interessante cases en keynotes. We maken vast de balans op met een van de sprekers: Eunice Koekkoek, manager corporate communicatie bij McDonald's.
  • True Ideas strikt Centraal Beheer, Air France KLM en Royal HaskoningDHV 15 januari 2018
    Air France KLM, Royal HaskoningDHV en de zakelijke tak van Centraal Beheer zijn klant geworden bij reclamebureau True Ideas.
  • Der Spiegel: 'Brenninkmeijers verkopen C&A aan Chinezen' 15 januari 2018
    Volgens het Duitse weekblad Der Spiegel heeft de familie Brenninkmeijer het merk en complete bedrijf C&A in de etalage gezet. De deal met Chinese investeerders zou al bijna rond zijn.
  • Kinderartsen willen stop energiedrankjes-verkoop aan minderjarigen 15 januari 2018
    Kinderartsen willen een verbod op de verkoop van energiedrankjes aan jongeren onder de 18. Klachten als rusteloosheid, vermoeidheid en hartritmestoornissen bij jonge patiënten blijken dikwijls te worden veroorzaakt door deze pepdrankjes, meldt de NOS. Veel sport- en schoolkantines staan nog vol automaten met vloeibare suikerbommen.
  • Pretty in pin #1 15 januari 2018
    Edwin Visser, directeur designbureau SoGood, en zijn broer Remco spaarden in hun jeugd merkspeldjes: ‘Begin jaren zestig kon je niet wachten totdat de boodschappen werden gebracht, want daar zaten speldjes bij! Je spaarde, ruilde en vol trots toonde je eenieder je verzameling.’ Deel 1 van de serie op basis van het archief van Visser.
  • Roorda en PC Uitvaart relativeren dood op z'n Mokums 15 januari 2018
    PC Uitvaart profileert zich in een nieuwe campagne als typisch Amsterdams bedrijf. Roorda Reclamebureau versterkt de lokale verbintenis door gebruik te maken van typische Amsterdamse 'recht voor zijn raap' uitdrukkingen die de dood relativeren. Het design van de opvallende posters is net zo kleurrijk als de Amsterdamse taal zelf.
  • SBS6 stopt razendsnel met Vloggende Hollanders 15 januari 2018
    De eerste tv-flop van het jaar 2018 is bekend: real-life programma De Vloggende Hollanders is al na enkele weken uit de programmering gehaald door SBS6. De commerciële omroep pakt het voortaan veiliger aan met Lachen om Home Video's.
  • Bavaria start actie #carnavalvrij 14 januari 2018
    De Brabantse bierbrouwer Bavaria draagt carnaval al jaren een warm hart toe. Onder het motto #carnavalvrij wil hier biermerk ervoor zorgen dat alle carnavalsliefhebbers de kans krijgen hun favoriete feest te vieren. Om dit voor elkaar te krijgen, start het bedrijf een online petitie om carnaval tot onze officiële feestdagen te laten behoren.
  • NN Group nieuwe hoofdsponsor Egmond Halve Marathon 13 januari 2018
    Vanaf 2019 is NN Group de nieuwe hoofdsponsor van de Egmond Halve Marathon, de loop die elk jaar op de tweede zondag in januari georganiseerd wordt aan de Noord-Hollandse kust. De komende drie jaar heet dit hardloopevenement daarom de NN Egmond Halve Marathon.
  • JONGERENICONEN 2018 - Dealen met Insta-dialectiek 12 januari 2018
    Wat beweegt de jeugd en de jongvolwassenen in 2018? Voor het 22ste jaar in successie presenteert dezelfde auteur op basis van 89 onderzoeken, artikelen, feedback van trendwatchers en fingerspitzengefühl 9 nieuwe ‘Jongereniconen’: een rijk gevulde longread, handig verdeeld over thema’s om nieuwe insights te vinden. Anticipeer op toenemende dialectiek, de belangrijkste trends en leer tijdig […]

RSS RSS Tijdschrift voor Marketing