VAKNIEUWS

RSS RSS MarketingTribune

  • [Interview] CultureRoad verrijkt digital marketing met 360 graden video 23 april 2018
    Caspar Steinebach en Rik Brinks van het ‘avontuurlijke reisbureau’ CultureRoad zetten voor het eerst 360 graden video in tijdens de groepsreis die zij aan het eind van deze maand organiseren. Hiervoor werken zij samen met videobedrijf 87seconds.
  • Picnic verdubbelt capaciteit met nieuw dc 23 april 2018
    Picnic neemt in Eindhoven een nieuw distributiecentrum (dc) in gebruik. Dit is even groot als de drie huidige distributiecentra bij elkaar, waardoor de bezorgcapaciteit voor Picnic als geheel bijna verdubbelt.
  • Kauwgomschoen 23 april 2018
    Gumshoes met zolen gemaakt van kauwgom van de straten van Amsterdam. Hiermee wil de gemeente Haarlemmermeer - onderdeel van Amsterdam Metropolitan Area - een statement maken. Publicis One werkte hiervoor samen met Gum-Tec en Explicit Wear.
  • [FIM] Eten, meten en weten 20 april 2018
    Onder consumenten groeit de interesse in wat precies het voedsel is dat we eten. In deze editie van Food Inspiration Magazine, waarvan volgers van dit platform traditioneel een gratis link krijgen, zoemen we daarom in op 'kennis'.
  • [winner] Zilveren Lamp voor Studio de Ronners 20 april 2018
    ‘No-nonsense en aansprekend voor iedereen’, aldus de jury van de ADCN Awards over het campagnebeeld dat Studio de Ronners maakte voor het Wildlife Film Festival Rotterdam.
  • Vlees aanwezig in 40% retail-reclamebestedingen 20 april 2018
    Gemiddeld wordt 40% van het reclamebudget van Nederlandse supermarktketens ingezet voor reclames met vlees erin. Dit blijkt uit onderzoek door media-registratiebureau Adfact.
  • [Interview]: 'Wij koppelen de data' 20 april 2018
    Wieke Jong is als Content & Campaign Marketing Officer Benelux bij Altares Dun & Bradstreet medeverantwoordelijk voor de transformatie van het bedrijf dat van oudsher vooral bedrijfsrapportages maakte naar bedrijfsdataspecialist.
  • Dyson flagship-showroom biedt alleen productervaring 20 april 2018
    Het elektromerk Dyson heeft een flagship-showroom in New York geopend waar je alleen kunt experimenteren met producten.
  • Winnaars CustomerFirst Awards 2018 bekend 20 april 2018
    Professionals in klantcontact en customer experience vielen vanavond in de prijzen tijdens de uitreiking van de CustomerFirst Awards in het Beatrix Theater in Utrecht. De organisatie – Stichting NCCA, SAMR Marktvinders en CustomerFirst – reikte in totaal vier vakprijzen en meerdere publieksprijzen uit.
  • NU.nl draait opheffen van Nujij terug 20 april 2018
    Reaguurders, verzamelt allen! Vanaf volgende week is het weer mogelijk om te reageren onder artikelen van NU.nl. Met het nieuwe NUjij kunnen lezers discussiëren en meepraten over het nieuws, in contact komen met de redactie en individuele journalisten.

RSS RSS Tijdschrift voor Marketing