MEC IN 10 MINUTEN

Kijkje in de keuken

MEC in 10 Minuten is een videoprogramma van het waarin voorzitter Joris van Zoelen een CEO of CMO spreekt over merk en marketing. Doel is om een korte kijk te krijgen in de keuken van een sterk of groeiend merk en te ervaren welke uitdagingen en oplossingen voor dat merk effectief zijn. MEC in 10 Minuten is snel, to-the-point en prikkelend. Een dosis van 10 minuten merkdenken, mogelijk gemaakt door het MEC.

Laatste video

Jos van Haastrecht - DSM

Jos van Haastrecht is bij DSM Corporate verantwoordelijk voor de wereldwijde branding. Jos heeft de afgelopen 5 jaar de leiding gehad over de herpositionering van het merk DSM. Dit heeft zich vertaalt in een goed groeiende NPS. Van Haasdrecht ziet een direct verband tussen de NPS en het succes van het merk. DSM is een duurzaam bedrijf en dus een duurzaam merk. Ze wil bijdragen aan een betere wereld voor iedereen. De grootste uitdaging voor DSM is het werkelijk internaliseren van het merk bij alles en iedereen in de organisatie. Daarbij hoort ook merkwaardig gedrag. Het meetbaar maken en het inzichtelijk maken van de merkwaarde helpt om een hele organisatie mee te krijgen en het merk centraal te zetten.

alle video's

Ludo Voorn - ZWITSERLEVEN

Hans van de Bor - REGIOBANK

Alexander Ribbink - PRIME VENTURES

Carl Hoyer - WESSANEN

Andius Teijgeler - ABN AMRO

Taco Carlier - VANMOOF

Marc van Gelder - MEDIQ

Peer Swinkels - BAVARIA

Vincent van den Boogerd - ING

Willem Treep - WILLEM & DREES

Thecla Schaeffer - G-STAR

Frank Houben - KLM

Wilco van Schaik - FC UTRECHT

Hans Geels - CLINICLOWNS

Ernst Gleijm - INNOVAM

Leen Zevenbergen - QURIUS

Youssef Eddini - NOS

Roland Kahn - COOLCAT

Pieter Zwart - COOLBLUE

Rob Meijers - ERNST & YOUNG

Dimitri Roels - VLAAMS BROODHUYS

Jonas de Groot - SUNDIO

Jeroen Wilhelm - FUNDA

Jurjen Algra - GREENCHOICE

Hubert de Koning - ECI

Youssef Eddini - NOS